Preokret: Laza u centru zbivanja

Dragi blogeri (ovo je umesto onoga “dragi dnevniče”), moram vam priznati koliko mi znači to što znam da ima ko da čita ove moje početničke škrabotine. Ne pokušavam da budem fin, shvatio sam nešto veoma važno uz vašu pomoć.

Vidite, uvek mi se činilo da nikoga nije briga šta ja mislim, šta pišem, šta će sa mnom biti. Mislio sam da nemam prijatelja u porodici, u školi, na svetu. Bedak, potpuni. Ne znam da li poznajete taj osećaj.

Kad sam pokrenuo blog, zamislio sam ga kao nekakav virtuelni dnevnik koji bih godinama pisao za sebe, koji bi onda – kad jednom postanem priznati umetnik – bio možda interesantan nekom proučavaocu. Onda ste se dogodili vi – vi koji ste tu od prvog dana, čitate i bodrite me.

Ma da li je moguće da je nekim tamo, sasvim nepoznatim ljudima stalo? A da drugima nije? Onda sam shvatio u kolikoj sam zabludi bio. Odjednom sam postao svestan budnog motrenja na mene od strane nekoliko osoba koje me, izgleda, vole.

Dan posle prvog posta, na telefonskoj sekretarici me je dočekao tetka Mirin glas. Znate, ona deluje kao površna osoba, uvek u nekom haosu, zaokupljena nebitnim stvarima, ali znate, ona je tako prijatna, nikad mi nije popovala, nikad mi se nije mešala u život, niti mi govorila šta da radim. U njenom društvu sam se uvek osećao dobro. Uvek tako lepršava, bila je savršena zaštita u nekim trenucima: voleo sam da je tu kad se otac ljutio zbog mojih školskih ispada – uvek je umela ga smiri i skrene temu. Treba da odem do nje po knjigu ovih dana…

Onda sam seo za komp koji delim sa Vecom, video da je ona nešto škrabala (uvek je ostavljala dnevnike na vidljivom mestu, pa kako čovek onda da ne čita? i sad, mislim, word dokument na sred desktopa, naravno da sam pogledao). Elem, otkrio sam da je Veca u stvari ponosna na mene. To me je pogodilo kao grom iz vedra neba! 🙂

Osetio sam da sam tako pun energije. Trebalo mi je vazduha i krenuo sam u šetnju. Onda su me saletele neke uspomene…bezveze – ko još želi da se seća onog perioda kad je bio samo smešni dečačić od dvanaest-trinaest godina koga su čak i roditelji sažaljivo gledali? Onda sam se setio nastavnice Mime. Ona je znala pre mene da želim, da moram da pišem. Nedavno sam čuo da je bolesna i slabo izlazi, odlučio sam da je iznenadim posetom.

Prijao mi je razgovor sa dragom bakicom, međutim čak ni pred njom nisam mogao da budem sasvim otvoren. Pred jednom osobom sam mogao: profesorka Jelena ne samo da nije kolutala očima čitajući moje najsmelije sastave, nego me je čak i ohrabrivala. Voleo bih kad bi ova kokoška koja mi sada predaje srpski imala trunku tog senzibiliteta, o inteligenciji da ne govorim. Baš me zanima šta sada radi – niko nije čuo za nju od kako je dobila otkaz. Potražiću je, moram i sa njom da razgovaram.

Sada je već kasno da nastavim s pisanjem, imam neki dogovor sa ekipom iz kraja, tako da…pišemo se sutra.

I za kraj, izvinite što ste bili primorani da čitate ovolike sentimentalnosti, nisam ja uvek takav, blog me povuk’o. 🙂

Još sama jedna stvar, vidite da nisam do sada smislio neki nick…čak i u stvarnom životu svi me zovu prosto – Laza. Ali ja se nekako ne osećam kao Laza: Laza je ime za mamine maze, a ja nisam ničija maza, tako da…bio bih vam zahvalan kada biste me od sad zvali Lari.

  1. #1 by Retka Zverka on November 15, 2010 - 7:08 pm

    Dobro, od danas si Lari. Cool. Drago mi je da si ti taj L. Biće prilike, srešćemo se. A ti se dobro zezaj večeras.

    Jelena

  2. #2 by LazaLog on November 15, 2010 - 7:17 pm

    Hej, Jelena! Wow, kako je web mali :))

    Vidiš, ja nikad nisam imao nadimak, ali od kako egzistiram ovako virtuelno primećujem da me neki zovu ‘Zola’, a ako me i dalje budu tako zvali neko će me prekrstiti u ‘Emil’, pa onda opet neko deseti, šatrovačkom logikom, u ‘Mile’ i na šta bi to onda ličilo? Ovako bolje je da budem Lari…

  3. #3 by Retka Zverka on November 15, 2010 - 7:26 pm

    Lari, da, da… 🙂

    Ma, sve je dobro dok se ne zoveš Jozef K. 😉

    Pozdrav,
    Jelena

    P. S. Što ne staviš sebi neku sličicu kao avatar preko Gravatara? U stvari, možeš i da praviš nešto po svom liku na lokaciji: http://illustmaker.abi-station.com/index_en.shtml. Meni je bilo skroz zabavno.

  4. #4 by ТоМЦаа on November 15, 2010 - 7:59 pm

    Лари брате извини, ја сам тај који те је звао Зола и видим да си тотално кул лик, слушај шта би било кад би био Миле: Не би био крив брате… А кривица је нешто што ти најмање треба.

    Иначе једном сам се тако играо са тим именима – претварао једног другара у другог: Лаза – Зола – Зоки – Киза – Киле (обојицу знам из периода средње школе). Иначе Киле се презива Лекић па му отуд надимак xD

    Ајде брате остај ми здраво и опусти се. Драго ми је да си добро и да ипак има људи у твом животу и да ти живот није толико промашен као што си мислио. Иди излудуј се са екипом, а већ сутра правац тетка Мира 😉

    Поздрав од твог верног пратиоца ТоМЦее.

  5. #5 by Amarilis on November 15, 2010 - 8:25 pm

    Sve spremno, čeka te tetka ujutru, povedi društvo, ma ima odmah i da se proba ugalj, malo da roštiljete vi mladi.

    Ljubi te tetka, ne brini neću da te ljubim i mazim pred drugarima, biću sva tetkasta 🙂 i
    poslovna 😦 , nemaš brige.

  6. #6 by milja lukić on November 16, 2010 - 9:06 pm

    Lari!
    Lazo, ajd’ ne sviraj!

    Čak nisi ni Laza nego Lazica, ali neću da pričam o kućnim stvarima. Kaži mi na vreme ako treba i ja da te zovem – Lari.

    Veca

  7. #7 by emo_serpica on November 17, 2010 - 9:09 am

    Navikla sam na tvoj nadimak “Laza”, no prihvatam.
    Od sada, Lari!

    Mima

  8. #8 by Charolija on November 18, 2010 - 5:21 pm

    Ja bih volela da postaneš moja maza. 😉

  9. #9 by marouk on November 20, 2010 - 11:31 am

    Lazo, Lazo lutko moja pametna. Stalo je bre ljudima do tebe, nego ti ne vidiš šta ne želiš da vidiš..
    Ajd svrati kad rešiš, da švrljamo http://wp.me/pW3oH-2C
    🙂

Leave a Reply

